fredag 2 januari 2009

God fortsättning!

Hoppas att ni alla har haft ett trevligt nyår! Själv firades det nya året in på myrgränd hemma hos Denice och Jacob, där var även Jessica och Björn! Det var en lugn kväll med god middag och spel. Skönt att inte vara ute å festa!

Imorgon vid den här tiden är jag i Trondheim! Ska bli så underbart att äntligen få träffa Tor igen! För nu har han vart ifrån mig lite länge tycker jag! Men det har ju gått bra ändå! Det är ju tur att det finns telefoner och msn!
Men ska bli så skönt att få krama om honom och pussa på honom igen! Saknar honom väldigt mycket!

Nä nu ska jag jobba undan det sista här på jobbet, har faktiskt fått en hel del gjort idag! Är lite stolt över mig själv faktiskt!


Om det är någon som vill se våra fina bilder från nyår så finns de på bilddagboken. Jag heter där fela83

Inga kommentarer: