onsdag 28 januari 2009

Viktklubb

Har gått med i Aftonbladets viktklubb nu! Inte för att jag kanske är direkt överviktig, men vill försöka få bort magen och sen är det intressant att se hur mycket kalorier man stoppar i sig på en dag. Själv ska jag äta 1300 kcal om dagen, men har hittills ätit 1599 kcal. Så måste se till att träna lite ikväll så jag får bort lite kalorier. Men det ska jag väl klara. Tänkte jag skulle köra ett pass här hemma med min fina mag grej som jag inte vet vad den heter... Men nu ska vi se hur det kommer att gå och om jag kommer att vara en slavisk medlem och komma ihåg att fylla i allt jag äter. Men jag ska försöka, vill ju komma i form och få en hyffsad kropp. Nog om det!

Har vart på utbildning hela dagen. Modul 2 i LEAP. Är en väldigt intressant utbildning och det ger en massa erfarenhet! Tycker det är kanon och det är väldigt mycket man har användning för om man skulle få en SV tjänst i framtiden, men även mycket användning av det i mitt nuvarande arbete. Pratade team känsla / ledarskap samt moral mm. Mycket matnyttigt!

Vill även skriva att jag tänker på min kusin och hennes familj! Förstår att ni har det väldigt jobbigt just nu, men jag tänker på Er och hoppas att er lilla tjej blir frisk och att allt kommer att gå bra!

Inga kommentarer: