fredag 9 januari 2009

Blev inte så mycket sömn igår, var så kallt här att jag kunde inte somna Hade bara 16,4 grader inne och det är fortfarande lika kallt. Jag har därför ringt till SvegsHus för att felanmäla, men fick inget var så jag har lämnat ett meddelande. Så nu är det att hoppas att de kommer hit å fixar detta. För nu är det för kallt.

Imorgon kommer det att bli den jobbigaste dagen på länge.....önskar man kunde knäppa med fingrarna så poff har ett helt år gått, fan vad skönt det skulle vara!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet precis hur kallt det kan vara i den där lägenheten. Hade 13grader där en morgon. Du ska inte tro att Hyresvärden gjorde sig någon brådska att komma å lufta elementen inte. Nej det fick man minsann ordna själv. Fy f-n

Mina Bravader sa...

Aj då, det lät inte så kul, det drar som f*n i hallen och där verkar inte elementet ungera alls. Ringde i fredags, inget svar, så jag lämnade ett meddelande att de skulle ringa upp mig, men det har inte hänt! Sedan så är det ju inte direkt gått om varmvatten heller. Måste ha på max när man duschar, och då är vattnet bara ljummet...
Men ska se om de hör av sig imorgon, annars så får man väl fixa det själv! Men det skall ju inte behövas!