söndag 25 januari 2009

Slö

Idag har jag inte gjort mycket. Har massor som skall göras och som måste bli klart nu i veckan. Garderoberna skall fixas, så Tor får plats sen. Det skall tvättas och storstädas så att det är fint när vi blir två här hemma. Men det där får jag ta itu med i veckan, har ingen ork nu! Tror alla krafter är slut sedan igår när vi var i Östersund. Var ju på stan först, köpte 2 par nya skor och lite smink. Sedan bar det av till Willys där det verkligen stor handlades mat! Fick väldigt mycket för 1500, är ju en enorm skillnad på att handla här hemma. Hade jag hittat min USB till telefonen så skulle jag lagt in en bild på hur bilen såg ut när vi åkte hem...men får lägga upp den imorgon på jobbet istället..För det var verkligen proppfullt. En kasse till hade inte fått plats, så packat var det. Vi ska vara glada att vi jälva fick plats.

Nä nu ska jag faktiskt ta å lägga mig. Är helt slut i både kroppen och huvudet.

Inga kommentarer: