tisdag 20 januari 2009

Utbildning!

Jaha, är det meningen att man skall vara lite klokare idag nu än vad jag var i morse när jag vaknade? Men ja jo det kanske stämmer. Inte klokare kanske, men jag tror jag kommer att ha lite mer förståelse. För er som inte vet så går jag en LEAP utbildning på jobbet. Hur skall jag försklara utbildningen...hm...det är en utbildning som våra SVs har fått och den skall hjälpa oss att kunna klättra inom företaget. Så i var väl ett gäng på 8 tror jag det var som har blivit lite klokare idag. Mycket prat om ledarskap. Hur man skall vara, vad förväntas av en, hur förväntar vi oss att en ledare är mm. Detta var nu steg 1 i en rad olika block. Ska bli spännande och intressant att göra denna utbildning!

När jag kom hem fixade jag disken och sedan har jag inte gjort så mycket. Duschat och filat fötterna.

Nu skall jag gå å lägga mig för jag är så trött i huvudet efter allt man tagit in i huvudet.

Inte för att klockan är så mycket men sover jag tidigt så blir det fortare dag! Och ju fortare dagarna kommer ju närmre blir det tills Tor kommer hit!

Natti natti

Inga kommentarer: