tisdag 27 januari 2009

Nu har jag tvättat klart, så nu får det hänga i tvättstugan å torka under natter. Har ju en sån dålig tvättstuga så det tar lite tid för tvätten att torka.
Städningen går sakta framåt, men det är ju så himla tråkigt! Så man hamnar ju alltid i soffan framför datorn. Men har faktiskt fått massa gjort. Garderoben och alla skor, upptäckte att jag har 20 par skor i min garderob....fast vissa skor kan jag faktiskt ta å slända, men det vill jag ju inte heller, men kanske ett ont måste nu när vi är två som ska samsas om den lilla plats som finns.

Tänkte jag skulle knäppa kort på mina nya skor å lägga in, men min kamera strejkar, har för kassa batterier.

Ska snart ta å sova då jag skall sitta på del 2 i LEAP utbildningen imorgon! Ska bli kul. Är intressant! Och skönt att slippa linan lite, för nu är det mycket att göra för mig på GRMS. Fast jag tycker ju att det är kul, men nu är det mycket med en massa strul case. Så jag får ta itu med det på torsdag igen! Men det ska väl lösa sig det också, det gör det ju alltid tillslut.

Nä bädda i nya lakan i sängen å sen sova!

Inga kommentarer: