torsdag 8 januari 2009

Trött....

.....med all rätt faktiskt. Har vart en jävulsk dag på jobbet. Ringt konstant. Jag har haft ständig kö och dagen slutade faktiskt med 56 besvarade samtal. Och det är mycket, jag brukar ju snitta mellan 10 och 12. Men alla samtal berodde på att HK kopplat sina telefoner till mig, men det var tufft ändå! Så jag har en massa massa jobb som nu ligger lite efter. Men det ordnar sig nog fort imorgon skulle jag tro! Hade även desk lunch idag.
Och efter jobbet blev det raka spåret till Dollar för att hjälpa till med inventering. Så där var jag 17.30 och kom inte därifrån förrän 22.15. Så det har vart en lång dag med massa jobb och väldigt lite mat.
Måste lära mig att äta, men jag känner totalt noll för mat. Är inte ett dugg sugen, är knappt så man känner hunder längre...Vet att jag måste äta och att jag måste det även om jag inte känner hungern, men när jag inte känner mig på topp så är det tyvärr så att lusten för mat helt försvinner.
Jag vet ju att mycket i det här kretsa till att Tor åker till Spanien, men vafan, jag vet ju att vi kommer att klara av det här och att vi kommer att vara tillsammans hela tiden och att vår kärlek är stark för att klara det här, så jag måste ju äta! 1 år utan mat, hur skulle det vara? Och då skulle det nog inte vara mycket kvar av mig. Kan ju inte leva på kaffe som jag gjort nu...
Vill ju inte vara ett skelett om 12 månader....Så nä nu jävlar får jag ta å rycka upp mig.

Fan vilken bråkig katt jag har föresten...hon far fram som ett yrväder här. Springer fram å tillbaka och upp oh ner. Hon är överallt samtidigt.

Nä just ja...trött var jag ju...Kan man bli för trött så man glömmer att man är trött? Är det de man kallar övertrött? Hm...? Mn iaf nu ska jag lägga mig i sängen och krama mitt täcke...måste ju det nu när inte Tor är här så jag ka krama på han....Men har ju en tröja jag kan lukta på...haha


Kärlek!

Inga kommentarer: