tisdag 27 januari 2009

Ordning å reda!

Håller på att tvätta och städa för fullt här hemma. Måste ju vara fint tills herrn kommer ;)
Än så länge har jag hunnit slänga i två maskiner tvätt, städat klart 2 garderober. Hur fan ska vi få plats med alla kläder? Men får väl ta bort allt rat jag har i byrån så vi kan använda den oxå! Sen har jag städat inne på toaletten, där är det bara golvet kvar. Men nu är det resten kvar. Ska bädda rent sängen, dammsuga och torka alla golv samt damma i vardagsrummet. Men tror inte jag gör allt ikväll. Ska väl damma och göra klart alla ytor, så tar jag å dammsuger å tvättar golven i morgon! Huvudsaken att allt är klart och fint tills på söndag när han kommer! Vill ju inte att han ska ha fint här hemma!
Nä dags att fortsätta. Uppdaterar senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm hur många dagar har du städat nu ? bor du i ett slott ;)

Mina Bravader sa...

jag vet, det har blivit massa städa nu, men har ju tagit garderober och allt oxå...men är långt ifrån klar. Tar inte så mycket åt gången. Är lite lat oxå ;) Å då tar det tid!