måndag 26 januari 2009

Skjuter upp städningen en dag till....för imorgon har jag tvättstugan, så det är lika bra att fixa allt på en gång när man ändå är igång. Så då blir det tvätt och städ på allvar! Sen får jag inte skjuta upp det längre!

Dagen har passerat relativt smärtfritt, men det märks på jobbet att det är sista veckan för de som är varslade. Det är liksom ingen arbetsglädje kvar. Alla man tycker om slutar ju :( Är ju bara att hoppas att det blir andra tider snart och att de kan söka sig tillbaka.
Har väl inte hänt så mycket idag...bara en massa jobb som vanligt. Efter jobbet blev det ner på Konsum då jag glömde vissa saker när jag var å storhandlade. Sen var det hem å fixa mat och diska. Nu sitter man här igen å glor på tv. Är ungamödrar. Tycker att det är så bra! Så jag tittar på det så ofta jag kan. Går ju varje dag.

Nä nu är reklamen slut.

Inga kommentarer: