söndag 11 januari 2009

Var inte länge sedan jag kom hem från Hogdal, åkte dit vid 16 tiden, skjutsade hem lilla syster samt att jag skulle träffa Jessica. Det var å länge sedan vi träffades för att surra lite. Var där vid 18.30, så det blev en ordentlig pratstund. Och vi hade verkligen massa att prata om...som vanligt ;)
Vi har ju inte direkt svårt för att hitta saker att prata om.
Måste verkligen se till att träffas lite oftare!

Är ju även första dagen Tor är i Spanien nu! Väntar med spänning på att få höra något ifrån han så jag får höra hur allt är och hur han tycker att den första dagen varit. Tyvärr så visste han ju inte när han skulle få tillgång till nät så han kunde höra av ig, men det ordnar sig nog snart! Jag är inte orolig, han hör av sig så fort han kan ;)

Nä nu ska jag ta å sova, ska ju upp å jobba imorgon! Måste upp tidigare ä vanligt då jag måste duscha innan jobbet. Orkade bara inte göra det ikväll...

Sov så gott!

Inga kommentarer: