måndag 12 januari 2009

soffan

Har städat ikväll...men är långt ifrån klar, men nu ser det bra ut i kök och sovrum. Imorgon får det vara vardagsrum och toalett plus hallen som skall städas. Skall även sätta upp nya gardiner. Men vet inte vilka! Tycker inte att jag har några som är tillräckligt snygga, men fick iaf nya gardiner till köket av mamma. Det var mycket snällt! Men i övriga rum har jag igen aning om vad jag ska ha. Men det löser sig! Varför tröttnar man alltid på gardiner? Har snart hela garderoben full, men inga som duger.

Har pratat med Denice, Jessica å Björn om att åka till Östersund å shoppa lite när vi får lön, men nu börjar jag på att bli sugen på att åka till Sundsvall...Skulle vilka på IKEA. Har sett lite fina saker jag skule vilja ha där! Måste ha en ny fönsterlampa samt att jag skulle behöva lite annat smått och gott. Man hittar ju alltid massa saker när man är där!
Den där lampan vill jag har! Eller jag vill ha 2 st, de skulle passa perfekt i mitt vardagsrum! Jessica W hade köpt dem å de var så fina. Så jag tror jag måste härma henne, men det är nog ok! Jag bara MÅSTE ha 2 st!

Nä nu ska jag fortsätta slöa i soffan innan jag ska hoppa in i duschen för att sen lägga mig tidigt...behöver sömn! Förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Men antar att det är det här mörkret. Jag är konstant trött....men jag tror det är ett släkt drag iof...Trött och förvirrad ;)

Inga kommentarer: