lördag 24 januari 2009


Nu ligger jag här i sängen och bloggar lite innan sovdags. Har nyss kommit hem från Larz Kristerz som har vart på Folkan ikväll. Gjorde min kära mor och hennes väninna sällskap. Det var väldigt mycket folk och det var väldigt mycket folk man inte kännde igen. Vet inte om jag har haft så där super kul, men det var väl trevligt. Träffade lite folk å höll Gunnarsson lite sällskap eftersom att Barne hade svikit för sängen. Det var en lugn kväll för min del, blev en halv cider. Men kände inte alls för att dricka idag. Å det kommer jag nog vara glad för imorgon, för då ska jag, frugan, Jessica och Björn åka till Östersund. Ska bli kull att få komma iväg lite. Ska passa på att hitta lite fina kläder, men framförallt lite nya underkläder, samt att jag ska passa på att storhandla massa mat. Vill ju att det mesta ska finnas hemma när min kära Tor kommer hem. För er som inte viste så flyttar han ju hit nästa söndag! Längtar som en tok.

Nä dags för att stänga igen ögonen och få min törnrosa sömn, för imorgon kommer bilen och hämtar upp mig vid 08.00. Å då måste jag bara vara klar. Och det kommer nog bli svårt, för jag har blivit å sjukligt morgon trött, samt att mitt morgon humör inte är det bästa!

Natti natti!

Inga kommentarer: