onsdag 7 januari 2009

Underbart

Jag har nu kommit hem efter att ha vart i Norge i någon dag! Var underbart att få träffa Tor igen! Allt känns så bra när jag är med honom. Jag är glad och trygg och allt känns underbart!
Vi passade på att mysa ordentligt och tillbringade en hel del tid i soffan mysande framför en massa filmer! Är så skönt att bara ligga i hans famn med huvudet på hans bröst och höra hjärtat slå, då triv jag =)
Var jobbigt att behöva åka hem till Sveg igen eftersom jag inte vet när vi kan ses nästa gång, för er som inte vet kan jag ju bara meddela att han åker till Spanien och jobbar i ca ett år. Men det ska gå! Det måste gå! Båda vill ju att det ska fungera så då tror jag det gör det! Men som planen ser ut nu så skall jag åka till Spanien i en vecka i Mars (har en semester vecka sparad från förra året), sen skall jag även tillbringa årets semesterveckor där! Så det ska bli skönt! Kommer att sakna honom så!
Jag kännde mig ju lite patetisk när jag stod där på perongen i Trondheim när tåget rullade in, tårarna rann efter mina kinder och allt kändes bara allmänt jobbigt. Det som känns mest jobbigt är att inte veta hur allt kommer att bli, men blir det som planerat så kommer det att bli uderbart det här! Vi fixar detta! Känns helt overkligt, men jag är faktiskt tok kär i den där karln!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om resan, tror jag behåller resten för mig själv. Har bara ett ord för allt. UNDERBART!

Inga kommentarer: