onsdag 14 januari 2009

jag har så jävla tråkigt här hemma...egentligen är jag trött och borde sova, men nej, det är lite för tidigt än!
Men vad ska jag ta mig till, jag måste skaffa mig ett liv. Har haft så tråkigt att jag t.o.m har skurat toaletten...och så tråkigt borde man inte kunna ha.

Det är tur att jag å Denice ska ha "Mickan och Denice kväll" på fredag. Mat, lite vin, och har jag tur även lite innebandy. Sen lir det nog en film här hmma och bara en massa snack. Ska bli trevligt. ehöver ju få lite annat att tänka på...det har bara gått 4 dagar sedan han åkte och jag saknar honom massa. Vill att han kommer hem nu! Fast om jag bara fick höra hans röst så kanske det går ett tag till. Förstår inte hur man kan sakna ågon så mycket som jag saknar Tor.

Men kan någon ge mig lite roliga förslag på vad jag kan göra, just nu sitter jag med min Nugatti, som jag äter med sked direkt ur burken och tycker synd om mig själv...patetiskt, ja jag vet...men jag får tycka synd om mig själv. Eller?? Jo, det får jag, det har jag bestämmt. Och då är det helt perfekt att ta Nugatti direkt ur burken! Tror jag måste skicka med Rickard pengar när han kommer hem nästa gång så han kan köpa upp ett nytt lager åt mig. Har ju snart ätit upp lagret Tor köpte till mig ;)

Nä åter till ätandet......

Inga kommentarer: