måndag 29 december 2008

Tillbaka igen =)

Nu är man tillbaka på blogg banan igen efter lite jul ledigt. Var tillbaka på jobbet idag, och det med råge. F*n vad det har vart slitit idag. Har vart extremt mycket att göra, och inte lär det bli mindre imorgon. Men det är bara att jobba på, dagarna går ju fort iaf. Men måste nog erkänna att jag triv ganska bra när det är mycket att göra. Det är ju rätt skönt igentligen.

Men nog om jobb nu.

När jag kom hem från jobbet och efter en kaffe skvätt hos Denice så hade min älskade lilla kisse fastnat med tassen i en lek boll hon har. Och jag fick inte bort den. Jag prövade, men inte. Så då ringde jag till Jessica som kom till min räddning. Hon lyckades få bort den och hjälpte mej även att klippa klorna på Missy. Tusen tack! Vad skulle jag ha gjort utan dej? Du är dagens hjälte kan jag lova!
Efter det så kom Lars och John hit. Lars fixade mat till oss. Det vankades Lars spcialare, köttfärssås. Det var gott, men väldigt starkt. Lars har ju en tendens till att ha i en halv burk svartpeppar, så man satt ju å svettades lite, men det var gott.

Jag har även hämtat ut tågbiljetten till Trondheim. Ska bli så skönt att få komma iväg och att få träffa Tor igen. 2 veckor sedan nu, men det har ju gått bra, men man har ju saknat honom enormt. Tur det finns msn och telefoner säger jag bara!
Så någon dag i Trondheim gör nog gott nu! Ska bli så skönt att få vara i hans famn igen! Längtar massor!

Nä nu håller jag på att somna, är ju helt slutkörd efter slitet på jobbet! Så nu är det sängen som gäller!

Inga kommentarer: