söndag 14 december 2008

Lucia 2008

Igår var det dags för lucia igen! Hade familjen här hela dagen så vi alla kunde gå till kyrkan och kolla på Madde när hon var tärna i årets lucia. Hon var väldigt fin, hon skulle ha vunnit och blivit lucia tycker jag!

Efter luciatittande i kyrkan gick vi hem hit och fikade lite Alltid mysigt att ha familjen på besök! På kvällen så låg jag å Tor i soffan å bara kollade på tv, fast jag so nog mest skulle jag tro. Men det är ju faktiskt väldigt skönt att sova på soffan! Så det är svårt att låta bli att somna.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Rickard ringde och väckte mig vid 12.30, sen har det bara myst och även tvättat lite. Men har hur mycket tvätt som helst kvar! Nu sitter jag å väntar på att en maskin ska bli klar så jag kan hänga den och fixa en maskin till. Mellan tvätt bytens sitter jag även i soffan och snorar lite. Har gått och blivit förkyld. Och det är ju mindre roligt. Så man får se hur denna arbetsvecka kommer att bli, men jag hoppas att jag ska stå ut. Vill ju hålla mig frisk till lilla Tyras dop på lördag!

Avslutar med en bild på mosters älskling! Hon var ju så fin som tärna igår!

Inga kommentarer: