onsdag 17 december 2008

Har inte mått sådär på topp idag. Svårt att sätta fingret på vad det är. Men har mått illa och bara känt mig allmänt konstig. Men det har väl med förkylningen att göra antar jag. Är ju så fruktansvärt täppt i näsan så man kan ju knappt andas. Och så mycket till luktsinne har jag inte kvar heller. Men det går ju över som tur är!

Just nu har jag så fruktansvärt tråkigt. Tor är å leker med Stian ikväll så jag är helt solo, förutom en kåt katt då!

På tal om katten. Allvarligt, är det någon som vet hur länge hon katter går runt och är kåta och skriker så man blir galen? Måste fan ta å kastrera henne...heter det så även om det är en hona? För nu har hon skrikit hela nätterna och halva dagarna ett tag, så nu är det nog. Men visst, kan ju inte vara kul att vara katt och inte få ha sex när kåtheten börjar krypa fram.
Tänk er själva att gå omkring att vara överkåt i flera dagar utan att göra något åt det. Alla vet väl att man kan bli lite små galen själv av det. Och lite sex gör ju en lite glad och trevlig oxå säg det. Men jag vet inte ja hur det stämmer...hinner inte med att känna efter om man blir sur eller inte. Och vill inte pröva på det heller. Fasst iof så måste jag ju pröva på det i jul. Men det kommer att gå bra. För den som väntar på något gott...

Nä man kanske skulle ta å krypa ner i sängen och läsa lite och sova snart. T kommer nog inte hem på ett tag så jag tänker inte sitta uppe å vänta.

Jo jag har funderat på vilka det är som läser min blogg...skulle vara kul om det lämnades lite kommentarer så man har lite koll på vem som läser.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen dedär med kåta katter, och det går inte över i första taget;) Tänkte bara kommentera så du vet att jag läser.. Puss och Kram

Anonym sa...

Ja, när det gäller katten... Vad säger man? Man blir som dem man umgås med eller..? ;-)

Mina Bravader sa...

Hm...ja det sägs ju att man blir det! Men nu är det slut på det till efter nyår...

Anonym sa...

Du blir väl inte mindre kåt tills efter nyår? heheh... Så tror nog det kommer hålla i sig för katten! Måste bestämma nåt inför julfesterna också!! kram