måndag 8 december 2008

Har en massa tankar som bara flyger runt i huvudet just nu! Mestadels så är det ju bra tankar men det finns en del att grubbla på ändå. Men jag kan inte riktigt säga vad det är som tynger mig, för jag vet inte ens det själv! Allt känns ju bara så jävla bra nu! Så det borde ju inte vara nå fel.
Humöret är på topp, fjärilarna i magen är kvar, och jag har det så bra man kan just nu! Fast lite mer pengar skulle ju inte skada ;)
Men jag antar att jag bara har svårt att ta till mig av allt det bra! Det känns för bra! Man är ju inte direkt van med att ha det bra!
Som min mor sa : Hur har du kunnat träffa någon som är så där trevlig.
Ja du mamma, jag vet inte, men jag hoppas att det kommer att gå vägen det här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du förtjänar att må bra gumman! =) Så grubbla inte så mycket på det, utan njut av det i stället!

Kraaam

Anonym sa...

Inte ett dugg förvånad att du träffat nån så trevlig. Mer förvånad hur du lyckats träffa sånna som INTE är det SÅ många gånger. Absolut dags att du får det lite bra nu, du är värd allt gott!