torsdag 18 december 2008

nu får det gå fort...

Då var man ensam till efter nyår då! Hoppas verkligen att tiden kommer att gå fort nu! Men det är väl nyttigt att vara ifrån varandra lite också, så man inte tröttnar på varann. Han kommer ju att komma hem så det är ju inte så att vi inte kommer att ses igen, så det här ska man väl klara.
Men det blir ju lite tomt när man har vant sig att ha någon här hemma. Värst blir det ju att sova i en stor tom säng.

Har vart hemma hos Denice nu ikväll och kollat in nya lägenheten. Det var fint, fast kunde ju lukta godare i hallen :P Men det försvinner nog ska du se gumman! Trevligt att sitta hemma där, käkade pizza och pratade om det mesta! Vad skulle jag göra utan den tjejen? Hon är världens bästa!! Skulle inte klara mig utan dig gumman!

Nä nu ska jag väl ta å gå å lägga mig så jag kommer upp imorgon, eftersom att jag kom sent i morse! Var lite för trött...Men så är det ibland. Kan nog inte komma ihåg när jag försov mig sist...men det var ju bara 6 min så det var ju inte så farligt.

Nä nu blir det sova, eller försöka iaf.




Du gör mig glad och jag har en känsla som jag inte känt på länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har så fruktansvärt kul med dej vännen!! du betyder mycket <3 puss