onsdag 3 december 2008

Det är en massa saker som hänt sedan jag skrev sist, men orkar inte skriva allt!
Jag har julstädat, med hjälp av min älskade mamma! Tusen tack! Du är bäst. Sedan har det vart julskyltning och i måndags var "gänget" hemma hos mig och fikade! Och ni som undrade vilka det var så kan jag tala om att det var: Denice, Jacob, Jessica, Björn, Tor och Bernt! Det var riktigt trevligt!
Igår gjorde jag inte allt för mycket. Jag och Tor kollade på lite tv och sen lagade han mat till oss. Riktigt gott, vart kommer fantasin ifrån? Hoppas det smittar av sig på mig! Men det var verkligen skönt att få allt fixat! Så tack!
Var ju på lite konstigt humör igår, så det var bra att jag blev lite ompysslad, och en present fick jag oxå =) En norge sak, eller 2. Jag fick en julstrumpa med 2 burkar nugatti! Det är ju så gott! Var flera flera år sedan jag åt det sist, så jag blev glad! Jag skulle ju kunna äta upp en burk på en dagom jag fick, men det kanske inte är så hälsosamt, men det kanske får en att komma på andra tankar!
Har faktiskt med mig en burk på jobbet idag =)
Orsaken till att jag ar lite nere igår är att en vän inte mår så bra. Och det är ju inte kul att höra. Om du läser detta så skall du veta att det blir bättre även om det inte känns så just nu! Och jag finns här för dig! Alltid!
Nä dags att jobba lite.
Du gör mig glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vän är det som inte mår så bra? Alltid tråkigt när det blir så.....Hoppas att det löser sig i vart fall.

Kram