måndag 15 december 2008

Var helt utslagen igår, sov nog i soffan hela kvällen, med undantag från när Tor hade lagat mat. Då var det till att upp å äta. Blev kyckling, ris och curry sås. Väldigt gott! Han är duktig han, så nu är det inte så kul att laga mat längre, för nu är det ju någon här som är väldigt duktig på att laga mat! Och då får man ju lite ångest själv när man ska laga mat. Men det ska ju inte hindra mig...för ikväll ska faktiskt jag laga mat! Vad har jag bara inte kommit på än!
Är rätt hungrig så det blir nog mat snart.
Men innan dess så ska jag städa lite här. Är inte så jätte stökigt, men det ligger lite saker lite här och där. Men det går fort att fixa!

När jag vaknade i morse så var hela jag helt igen täpt. Kunde ju fan knappt andas, men med lite nässpray så gick det bra sen! Men det har vart lite halv tungt idag, men va fan det står man ut med! Vem är det som har råd att vara hemma nu så här i juletider. Brukar ju vara tillräckligt fattigt i januari ändå!

Fick iaf svar på lite funderingar idag och det känns bra! Jag hade inget att oroa mig för. Och det kändes skönt att få höra att allt var bra!

Nä dags att ta tag i saker här hemma.

Inga kommentarer: