torsdag 11 december 2008

Dagarna går och det känns bra! Fortfarande en del att grubbla på, men jag ska försöka lägga det åt sidan och försöka tänka på det som är bra istället! För jag är ju egentligen väldigt glad och lycklig med tillvaron just nu!
Jag tror jag vågar uttala mig om att jag är lite små kär faktiskt! Och det är ju skönt, men sen är det ju alltid så typiskt mig att vara så osäker! Men det är bara att klistra på mitt självförtroende! Bara för att saker inte gått så bra tidigare betyder det inte att det inte kommer att göra det nu!

Idag stod det även i tidningarna att det skall varslas här på jobbet, det känns ju lite tråkigt att 25 st kollegor skall bort. Men jag hoppas att det kommer att lösa sig för dem! Finns ju några få, ni vet vilka ni är som jag bryr mig väldigt mycket om! Och det kommer inte vara detsamma här utan er!

Nä dags att sätta på ett kol här på jobbet då jag har massor att göra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Lägga på ett kol" heter det. Märks ju var du har tankarna nånstans ;-)

Mina Bravader sa...

hahaha, se vad lite stavfel kan göra....men du känner ju mig så jag kanske hade tankarna på annat...