tisdag 2 september 2008

Mycket att göra!

Idag har det vart så mycket att göra, fast det har vart full fart hela veckan. Men nu fick jag en lugn stund pga att vårt system ligger nere. Men det kommer väl igång om några minuter igen.
Idag har det vart massa gamla case som vi har tagit itu med. Men det är alltid skönt att kunna lösa saker. Då en av mina kollegor har vart sjuk nu så har jag lite extra mycket att göra, men det är skönt att det inte är för evigt ;) Även fast jag tycker om när det är mycket att göra så kan det ibland bli lite för mycket.

Jo mitt infall av powerwalk och GI har iaf gett lite resultat denna vecka. 6cm runt magen har nu försvunnit och 3kg. Så det känns skönt. Kommer iaf i syrrans jeans, och det är det som är mitt mål, fasst det skulle vara kul att få bort lite till.

Igår var vi och spelade kubb och grillade med VOC. Var riktigt kul. Vi var 2 i varje lag. Jag och Jörgen vann! Grattis till oss! Var riktigt kul att hitta på något utanför jobbet! Här kan ni kolla på bilder från kubben http://www.voc.3w.se/
Det var även vissa som drack lite för mycket vin denna kväll ;) Vilket resulterade i ett trasigt bakhjul på en cykel. Tur att man höll sig nykter. Verkar vara farligt att dricka för mycket vin ;)

Snart är det torsdag, vilket innebär att jag får åka till Sthlm snart! Ska bli så skönt att få komma iväg. Jag hoppas på att det kommer att bli kul! Sen ska jag passa på att shoppa lite. Sen blir det även ett besök på HK. Ska äta lite lunch med GRMS teamet, det kommer att bli trevligt att träffa dem alla!

Nä nu hoppade systemet igång så det är bäst att man börjar jobba igen!

Inga kommentarer: