lördag 6 september 2008

kalas dag!

Igår kväll efter skrivandet så bar det iväg till Solna. Träffade på Knota och Claes på tuben, var ju kul att få e dem i någa minuter iaf. Väl i solna blev det besök hos M, vilket var väldans trevlig.

När jag kom hem till syster vid 12 idag så var det till att fixa potatisgratäng och garnera tårtan. Tildas pappa, famor och farfar plus Johan med lilla Eddies familj, sen var ju även ellas kusin med familj. Även mina föräldrar och ellas pappa med sambo. Så det var mycket folk som skulle äta och fika, men det var bara trevligt. Första gången jag träffade Tildas pappa. De var otroligt lika.
De enda som var lite trist med allt var ju disken. Och att födelsedagsbarnet sov halva kalaset.

Efter middagen och när folk börjat trappa av så åkte jag å Madde in till Kista å shoppade, var inte alls länge sedan vi kom hem. Blev jeans, 3 tröjor, BH, trosor, mascara och en väska. Så nu är man ju väldigt mycket pengar fattigare. men man måste ju ha kläder på kroppen och det var evigheter sedan jag handlade något fint till mig själv.

Skulle behöva stanna väldigt mycket längre för att hinna göra allt jag tänkt, men det får bli en annan gång. Då skulle det även vara kul att stanna på Samsung lite längre, om man får för dem såklart.

Nä nu är jag faktiskt ganska trött och ryggen värker (skyller detta på disken). Nu skulle man ha haft en Gaspode här som knådade lite, Du borde byta branch....Jag skulle bli stamkund direkt :)
Fan hela jag är snart böå oxå...är så klantig så igår när jag var på stan med madde så kutade jag rätt in i rulltrappan. Jag är så jävla duktig! Eller snarare jävligt klantig!!

Soffan nästa...för ikväll/natt ska jag hålla mig hos syster.

Inga kommentarer: