fredag 5 september 2008

Blev en dryg resa igår, var väl framme i Sthlm vid midnatt. Då fick jag åka till Solna, mysigt var det ;)
Idag har jag vart på Samsung. Var så trevligt att täffa alla. OCh Markus bjöd på lunch. Jätte tack för det. Sen fick jag faktiskt visa lite hur man sökte i kund SAP. Var ju kul att det var jag som fick visa något för en gångs skull, brukar ju vara desom får lära mig.
Efter mitt besök på Samsung så var det bara att åka in till Stan för att möta upp lillsyrran för att köpa en födelsedagspresent till Tilda. Hon fyller ju 1 år idag. Blev en gunghäst som låter och kan vicka på huvudet. Att ta sig hem med den var ju inte lka kul. Var inte direkt smidigt att ta med den på tuben.
Väl hemma så var Johan och Eddie här. Mycket trevligt. Tilda å Eddie är ju så söta!

Sen har även bror med sambo vart här på middag. Mkt trevligt. Och nu sitter jag här och fick nyss ett sms att det var någon som väntade på mig....Ska jag åka? Vill åka ;)

Inga kommentarer: