lördag 20 september 2008

soffan halva dan...

De tre syskonen Källman/Tjärnås kom å hämtade mig här hemma igår, så blev det iväg till OK för att hyra film och köpa lite gott. Vidare hem till Denice för att slö titta lite på tv innan vi skulle se filmen. Vi hade hyrt awake, vilket inte var en av de bättre filmerna jag har sett iaf.

Efter filmen satt vi åpratade å roade oss med att kasta ostbågar i munnen på varann. Jag lyckades ju iaf träffa R en gång...

Har ni tänkt på vad kul man kan ha med en telefon, var kul att få skratta lite. Tror Kjell måste köpa lite vitaminer till Olga så förkylningen försvinner, Eller vad säger ni tjejer?

Satt väl hemma hos Denice till klockan var halv ett tror jag. Då var det dags att gå hem, jag är ju lite trött av mig på kvällarna, sedan hade man ju en syster som skulle sova här.
Så väl hemma och väntande på syster som inte dök upp, ringde och fick reda på att hon hittat annan sovplats så var det att lägga sig i sängen.

Vid 11 ringde Madde å ville ha hämtning, hämtade upp henne, och tror ni inte ungen har tagit fel skor på efterfesten. Hon visste hos vem hon hade varit men kom fan inte på vart människan bodde, så efter lite ringande och smsande så fick vi reda på det och åkte dit för att kolla om det kanske var lägenhetsägarinnans skor hon hade tagit. Och som tur var det så fanns syrrans skor i hallen och de bytte så de fick rätt par. Efter det blev det dollar för att köpa cola, sen blev det en pizza med hem från Knuten. Så jag å Madde har legat här i soffan halva dan.

Vid fyra fick jag skjutsa iväg lillan igen. Sedan dess har jag inte gjort ett dugg, legat i soffan. Lyssnat lite på Enhärjarna och bara kollat runt på nätet lite. Tack Marie för att jag får låna din dator. Du är bra snäll du!

Ikväll vet jag inte vad som händer, men Denice hörde av sig, så det kanske blir lite soffhäng hos henne ikväll igen, men det har jagh inte något emot. Den där syskonskaran är rolig de, så dem klarar man att stå ut med.

Nä nu orkar jag inte skriva mer----får se om det här inlägget kommer rätt då, för de jag skrev igår kom ju inte i rätt ordning...

Inga kommentarer: