tisdag 16 september 2008

Pep talk

Då har jag haft mitt första PEP med min nya SV. Det gick bra. Fanns inget att klaga på så det var ju skönt. Känndes som det var mest jag som hade saker att säga. Vi får väl se hur det gått till nästa vecka. Ska ju ha ett PEP varje tisdag nu.

Igår var jag hur trött som hellst. Somnade till på soffan direkt efter middagen, vaknade till av att Marie pratade i telefon. Gick in i sovrummet och la mig i sängen, lästa ett SMS jag fått och det visade sig att klockan bara var 20.30 och då hade jag redan sovit på soffan ett bra tag. Men struntade i klockan och la mig och sov ändå! var ju så trött. Sov faktiskt gott hela natten och när klockan ringde kl 7 var jag ortfarande lika trött. Vad är det för fel på mig? Hur kan man vara så här trött? Jag förstår inte. Jag sover nog för mycket. Måste nog vara ute mer. Ska man orka ta sig en promenad efter jobbet? Men nu får man faktiskt strunta i tröttheten och orka ut och gå ändå!!

Lunchen idag spenderades med Marie och Gaspode. Blev lite konstiga samtalsämnen där ett tag. Från min sida självklar, vem annars kommer på massa konstig att prata om. Blev allt från fel BH storlek till att man har stoppat konstiga saker i munnen.....jaja, jag vet jag är inte normal, men det har jag iof aldrig påstått heller.

Någon som har middagstips?

1 kommentar:

gaspode sa...

Jag trodde det var middagstipset du pratade om? mmm....krääääm....