onsdag 17 september 2008

IDOL 2008

Ja vad ska man säga, ibland blir man så generad så man sitter i soffan å skäms. Och det är ju inte JAG, Vi tittare som ska skämmas. Allvarligt, har folk inga föräldrar eller kompisar som kan säga till de som söker sig till program som IDOL att de är värdelösa? Allvarligt, de kan ju inte tycka själva att de är bra?! Det är ju så man blir mörkrädd. Vem fan ställer sig i tv och sjunger - Jag blev full på min coca cola?? Ja tydligen så finns det ju vissa som gör de. Skulle verkligen veta vad dessa människor tänker?! Någon som vet hur en sådan människa tänker kan ju gärna informera mig.
Finns ju många bra som söker till IDOL också, tex Anna Bergendahl eller vad hon hette. Hon är grym!! Mer sådanna som söker, det är sådant som svenska folket vill se.

Nog om IDOL.

Jobbet har gått relativt smärtfritt idag. Allt har faktiskt fungerat som det ska. Men det är mycket som jag inte förstår ännu när det gäller Danmark, men det kommer väl. Vet att jag kommer att få en massa hjälp av alla mina gulliga kollegor. Just nu känner jag mig oerhört tacksam till alla som hjälper till så jag vet hur jag skall göra.
Det var dagens rader om jobbet.

Sedan jag kom hem från jobbet har jag diskat, lagat chili con carne och diskat lite till. Maten blev faktiskt riktigt god. Var länge sedan jag åt det så det var efterlängtat. Räcker till matlåda oxå så det är ju bra!

Nä nu har jag inte så mycket att skriva....ska väl fortsätta att kolla på IDOL och skämmas....

Inga kommentarer: