fredag 26 september 2008

Enköping

Idag jobbar jag bara till 12. Så om 44 min får jag gå hem! Det skall bli så skönt! Anledningen till att jag skall sluta så tidigt är föra att jag har tagit ut komp för att åka till Enköping på 30 samt 40 års kalas hos min kusin med sambo.
Ska bli kul att träffa släkten igen!

Kommer jag att klara mig utan Denice och Jessica nu då?! Hm...jag antar att jag måste det. Får väl supa mig full så jag dövar smärtan från att vara ifrån dem...hahah
Riktigt så illa är det nog inte, jag kommer nog att klara mig utmärkt, men kommer ni att klara er utan mig?! haha

Orkar inte skriva så mycket idag...har lixom ingen skrivlust!

Måste bara undra varför folk inte säger något utan bara markerar när de är sura?! Ska det vara så jävla svårt att öppna käften och säga vad problemet är?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kommer att sakna dej så himla mycket gummz =( pussssssss

Anonym sa...

Hoppas du överlevde helgen utan tjejerna :-) Vad gör du helgen runt den 10e? Må höres nåndag!

Mina Bravader sa...

Helgen runt den 10e så vet jag inte. Syrran fyller ju 18 men mer vet jag inte vad som händer...