fredag 12 september 2008

Fredag!

Nu har det äntligen blivit fredag och jag vill hem! Jag vill ha helg!! Inte för att jag har så jätte mycket planerat i helgen, men ändå! I kväll blir det hem till mamma och pappa då min moster + man och mina kusiner med familjer är på besök. Ska bli kul att träffa dem. Fast jag kommer ju träffa dem helgen 29-28 sep oxå då jag ska ner till Enköping på kalas. Just ja, måste komma ihåg att anmäla mig till det oxå.
Kanske man kan höra med broder om man får ta med sig bilen hem, om jag kan få köpa den redan denna månad. Måste ringa å kolla upp försäkringar på måndag. Fan vad skönt det ska bli med min bil. Kan ju inte åka runt i "jucken" hur länge som helst. Eller vad säger du Jennie? Du fick ju "jucka" bra nog idag när du åkte bilen.

För er som är intresserade så kan jag berätta att det är en av de största storhelgerna i Korea just nu. De skall tydligen vara lediga i 3 dar och ha massa fest med goda middagar, iaf om man ska tro det som står på google. Så jag hoppas att de festats klart till på måndag så våra system kommer igång så jag kan göra mitt jobb fullt ut.

Sen kan jag även meddela att det inte blev ett skit på bilbingon igår! Men nästa vecka är det 30000 så då får man ta nya tag!

Sedan hände det en väldigt traumatisk upplevelse igår/idag. Mina cigg var borta ur väskan igår när jag kom hem, ett helt nytt orört packet. Helt väck...letade överallt, väskan, fickor, i bilen, ute...ja överallt. Messade Sandra i morse för att kolla om jag tappat dem i hennes bil, men nej det hade jag inte enligt henne. Jag gick till jobbet. Lagomt sur och kinkig...kollade runt på min plats, fanns inte här heller. Tjurade ännu mer...men sen skvallrar Olle, det är ju Sandra som tagit dem. Hon tog dem igår under bingon. Och sedan så lämnade hon inte tillbaka dem förrän idag....efter jag tjurat och varit arg ett tag. Men jag säger då det, hämden är ljuv. Så vänta du bara Sandra. Snart står du där med skägget i brevlådan och saknar något.

Inga kommentarer: