söndag 21 september 2008

Nu har jag min 5e å sista tvätt i maskinen, sen är det klart! Jag har även nästan städat klart. Skall bara dammsugas i köket och sedan skall alla golv skuras. Men det ska jag göra lite senare. Skall kolla lite på tv nu. Är ju one tree hill. Sedan börjar ju Andra avenyn kl 20. Och som den såpa nörd jag är så skall jag kika på det. Sedan kan jag fortsätta städa.
Har faktiskt vart ganska skönt att bara vara hemma ensam och gjort lite som man vill idag. Alltid skönt att få lite egen tid ibland. Och idag är en sådan dag. Undra om man skulle slå till med en ansiktsmask och en inpackning ikväll oxå så man är lite extra fräsch när arbetsveckan börjar!
Av en konstig anledning så längtar jag till jobbet imorgon! Vet inte varför, men känner bara att jag har lust med det. Hoppas att jag skall kunna ta tag i lite saker som ligger, finns ju en hel del att göra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Säg som det är nu, du längtar efter mig!