onsdag 24 september 2008

Nu har jag vart bortskämmd med att titta på bebisar i 2 dagar. I måndags så var jag å kikade på Hanna och Ricksrds lilla ängel. Hon var så söt. Det har de gjort bra!

Och igår var jag å kikade på Maria och Magnus bebis. Det var en riktig trollunge med massa hår!

Bebisar är så otroligt fina, de är ju så man blir sugen på att skaffa en direkt. Men inte blir det nå med det inte, man må ju skaffa sig en karl först. Och det är fan inte det lättaste kan jag lova er.
Men har ni en på lager så hör av er....för den jag skulle villja ha, han är ju så tjurig. Men vill han inte prata med mig och är sur så är det hans förlust!

Nä nu ska man snart hem å städa....usch....spelar ingen roll hur mycket man plockar, jag lyckas alltid ha rörigt ändå. Måste fan börja få lite ordning på allt. Måste ha lite diceplin på mig själv, ska det vara så svårt att diska efter varje gång man ätit frukost, middag mm...Och ska jag ha så svårt att plocka undan direkt efter mig?! Nä nu skärpning. From NU ska jag ha en STÄDAD OCH FIN lägenhet! Jag måste skärpa mig lite! Men jag är född rörig och stökig!
Sen har jag fått en tanke till. Skulle vilja byta lägenhet, men det lär jui inte finnas några på Myrgränd. Men funderar på att slänga in en intresseanmälan. Skulle vara najs att ha en lägenhet på markplan så man kan sitta ute på sommaren. Men det är planer som får ligga på is i någon månad till.

Inga kommentarer: