tisdag 9 september 2008

Hemma igen!

Då har man klarat av en arbetsdag efter mini semestern och är inne på andra dagen. Hade verkligen kunnat tänka mig att stanna i Sthlm, men det var ju trevligt att komma hem oxå :)
Är mycket på G nu på helgerna denna månad. Har nog inte en ledig helg förrän första helgen i oktober. Nu till helgen kommer min moster och hennes man och mina kusiner med sina familjer. Näste helg har jag massor att göra och helgen efter det ska jag åka till Enköping på 30+40 års kalas. Så det är späckat. Och helgen efter det hade jag tänkt leka med Jessica.

Idag är det väl rätt sådär på jobbet. Inte mycket som fungerat som det ska nu på morgonen. Men det kommer väl igång så smånig om, lite har ju börjat gå framåt. All denna teknik vi har i världen kan driva mig till vansinne ibland ;)

Igår när jag kom hem var jag så trött, hade en enorm sömnbrist efter helgen så när jag la mig i soffan vid 20.00 för att kolla på Kristallen så hann jag se vinjetten, sen sov jag som en stock. Marie väckte mig vid tolv för att kolla om jag inte skulle lägga mig i sängen, vilket jag gjorde och somnade direkt. Så i morse var jag faktiskt ganska pigg, även om det var motigt att kliva upp ur sängen.

En halvtimma kvar till lunch nu, som jag ska tillbringa med Jempa. Blir att lämna tillbaka byxor som hon nu haft lite otur med ;) Sen måste vi nog få i oss en matbit oxå, för jag är så hungrig. Men vet inte vad jag vill äta.

En sak till att det verkar gå en stor förkylnings epedemi här på jobbet också, väldigt många som är sjuka. Så peppar peppar låt mig vara frisk!

Inga kommentarer: