måndag 15 september 2008

Massa tankar i huvudet

Är så synd att det blev som det blev i lördags, tycker inte om att ta sådant där på telefon. Iallafall inte när jag kan förklara hur allt ligger till och hur det har varit. Och du verkar ju inte vara så intresserad av att låta mig förklara heller, för du vägrar ju svara i telefon och på sms och även på msn.
Vad ska jag säga, det som hände i början av sommaren har ingenting med dig att göra. Du tror att intresset kom bara för att det inte gick så bra i början av sommaren. Så är det verkligen inte. Vad jag gjorde då har absolut ingenting med vad jag tycker och känner nu att göra. Jag har sagt till dig så många gånger att jag tänker på dig och att jag tycker om dej, men det är inte alltid så lätt. Jag vet inte vad du tycker egentligen. Du säger ju inte så mycket...men när alkoholen kommer säger du desto mer...och då kan det ju bli väldigt fel. Man blir missförståd och man missförstår.
Vill bara att vi ska kunna prata. Så snälla, om du läser detta så ring mig! Så får vi prata om allt. Är så mycket jag vill säga. Jag tänker på dig hela tiden!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig babe!

Mina Bravader sa...

ja det hoppas jag oxå!