onsdag 10 september 2008

Låttexter, skabb och annat kul...

Nu har jag fått Gaspode till att bli besatt av att leta en låt text åt mig ;) Jag har förgäves försökt Googla mig fram, men det går inte. Nu är det hans tur. Är jobbigt när man inte vet vad en låt heter. Men jag hoppas att han får veta snart för annars blir jag lite smått galen...haha

Igår fick Jannicke mig att tro att jag hade skabb...hahah Det kliar så mycket på armarna ochmagen ibland så man blir knäpp, men det är för att jag har vart dum nog att använda ett annat tvättmedel. Så nej det är INTE skabb! Så det är ju väldans skönt det då. Fasst egentligen så trodde jag väl inte att jag hade det. För när hon berättade om skabb så var det inte så jag hade. Så det är bra. Men det är ju detsamma när någon pratar om löss, då tycker man ju att det kliar i hela huve. Man är ju lite konstig måste jag säga.

Jobbet idag är väl rätt OK, har väl sakta som säkert kommit in i den Danska mailen och i alla rutiner, är bara lite kvar att ta reda på. Sen ska jag nog vara helt på G. Men det är alltid kul att lära sig nya saker. det är intressant!

En annan sak som gnager i mitt huvud är varför killar ska ha så jävla svårt att säga rakt ut vad de vill. Varför blir de så konstiga när man ifrågasätter om det bara är en sak de är ute efter. Är det så konstigt att man vill veta? Ååååå alla karlar va de är konstiga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir ju fan vansinnig snart...

//gaspode