torsdag 11 september 2008

God morgon!

Dagen har börjat ganska bra. Har betat av en hel del av mitt Danska jobb, men det hinner nog komma in väldigt mycket mer. Nu sitter jag och kollar igenom Outstanding....vilket kanske inte är så jätte kul, men det är ändå helt ok. Det går ju fort nu när jag bara ska kolla igenom den.

Var till Hogdal igår å hämtade min lilla micra, passade även på att kolla in mamma och pappas nya bil. Den var jätte fin. Där har dom äntligen gjort ett bra bilköp! Och inte en dag för sent!
Var inte i Hogdal så länge, var bara dit å hämtade bilen och kollade lite på nätet.
Eftersom min syn har blivit sämre och jag inte har så jätte bra linser så var min bilresa hem inte så kul, för mitt mörkerseende är ju inte det bästa i vanliga fall, och med kassa linser så var det uruselt. Men det gick bra ändå! Nu hoppas jag bara att mina nya linser kommer så jag kan lämna in glasögonen och få nya glas i dem oxå! Så snart får jag upptäcka världen med nya ögon!

Ikväll blir det nog bingo med Miss Smirnoff, Gaspode, Marie och ev. Lämppa. Blir nog 2 bilar, annars blir det trångt. Jag ska även agera utköpare när Miss Smirnoff, Gaspode och Lämppa jobbar till 18. Så de får fan skynda sig från jobbet så jag inte sitter där med en hel hög med brickor.

Nä nu ska jag jobba lite.....På återseende.

Inga kommentarer: