torsdag 18 september 2008

film med tjejerna

Blir inte någon hemma kväll ikväll, ska träffa systrarana för att kika lite film å äta lite godis.Vem vet, det kanske blir en cider eller två oxå. Men det återstår att se. Nu sitter jag här å väntar på att systrarna skall dyka upp. Men det verkar ju inte hända än på ett tag, tror jag ska ringa...

Ringer nu....
De skulle komma om en halvtimma....men jag demonstrerade, så de sa 10 min.

Pratar med Olle på msn å sa att jag skulle kolla film med systrarna... I hans lilla värld ser en tjejkväll ut så här:

Gaspode säger:
Jamen det är väl det tjejer gör? Sitter i sidenpyjamas, dricker vin, pratar om nagelfilar och när dom blir lite susiga så tar dom av varandra kläderna och tycker om varandra? Så är det i alla fall i allt såna där tidningar jag har läst?

Hm...vet inte vad det är han läser.....vet inte om jag vill veta det heller.

Å du Olle...nu vet jag faktiskt vad mörten gör för nytta!

Inga kommentarer: