torsdag 2 oktober 2008

Hemma och är sjuk

Har inte sovit så bra i natt, har feber och ont i halsen. Så idag är jag hemma från jobbet, vilket är så tråkigt. Tycker inte om att vara hemma, och man kan ju inte påstå att man har ekonomi till att vara det heller. Men vad gör man, är man sjuk så är man. Är ju bättre att vara hemma nu än att gå på jobbet och det bara blir värre. Sen vill man ju inte smitta ner sina kollegor heller. Men alla är nästan sjuka iaf. Var ganska många borta igår och är nog en hel del borta idag oxå.

Så vad ska man hitta på idag då? Är ju tur att jag får snylta på Maries dator, hon är bra snäll hon! Tack!!! Måste nästan köpa en egen dator, men just nu står en ny bil på högsta prio. Och den kommer jag snart att få, då blir man ju inte direk rikare. Men bor man här i norrland så måste man faktiskt ha en bil. Så det får kosta vad det kosta vill. För det är ett måste.

Nä nu ska jag sätta mig å spela lite spel här på datorn. Hörs kanske senare..

Inga kommentarer: