fredag 3 oktober 2008

Sjuk...


Klockan är 12.18 och jag har fortfarand inte stigit upp ur sängen. Jag är verkligen inte pigg idag. Känns som om bihålorna skall sprängas. Var nog den mest korkade ide att föjla med Sandra och Olle på bingo igår. Det gjorde ju inte direkt saken bättre. Så nu får jag ligga här och må pyton istället. Funderar på om man skulle försöka ta sig in till duschen, så man känner sig lite piggare och åka hem till mamma å pappa å vila upp mig. Det kan ju vara skönt att ha någon som pysslar om en när man inte mår bra. Men helst av allt skulle jag vilja ha en pojkvän som fanns här just nu. Men det är bara att glömma.

Vill ju vara pigg till i morgon nr vi ska ivg till Ljusdal och äta och bowla med jobbet. Men med min otur är jag väl helt död imorgon oxå. Men om jag vilar tillräckligt mycket nu så blir jag nog bra till imorgon!




Inga kommentarer: