måndag 20 oktober 2008

Nyklippt

Som alla andra kvällar så har även denna spenderats hemma hos Denice. Och alltid lika trevligt. Jag fick mitt hår klippt! Vart faktiskt bra, fast jag har inte bestämmt vad jag tycker om lugen än, mentills jag bestämmt mig så finns det ju hårspännen! Men annars så blev det jätte fint. Tack Denice! Som ni kanske inte vet så har jag frisör skräck, jag verkligen HATAR att gå till frisören. Den enda frisör jag vill ha är Maria, men honär ju mamma ledig, och lär vara det en bra tid. Men nu fick alltså Denice förtroendet att sätta saxen i mig! Och jag tror hon nog tyckte jag var besvärlig, men det tycker Maria också! MEn det är ju bara för att jag är skraj. Och varför vet jag inte. Har väl vart nån traumatiskt hårklipp i min barndom eller något.

Jaha, måndagen ärnästan avklarad nu då, inte lång tid kvar till sängen nu! Men dagen har flytit på bra. Fått hyffsat mycket gjort på jobbet så det är skönt.

Marie berättade även att hon flyttar ut en månad tidigare än jag trodde. Men det går nog bra det oxå. Ska försöka kika efter en biligare lägenhet tror jag, har inte bestämmt om jag trivs här eller inte. Det känns olika för varje dag. Men antar att jag trivs rätt bra ändå!

Jo en liten undran.....mågon som vet hur man kan länka till andra bloggar här???

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du om det blir fler gånger så tänker jag göra som jag gör med jacob!!!! du får leka i badkaret medans.... HAHAHAHA!!
Du e ju värre än en 2 åring =) men tycker ju om dej ändå / puss