onsdag 8 oktober 2008

Var på klubbmöte med facket igår. Orkar inte ens skriva hur det var. För det var heta diskussioner och nu är det bara att hoppas att en av styrelse medlemmarna avgår som alla vill! Eller iaf av dem som var på mötet.
Jag blev vald som skyddsombud, så nu väntar utbildning i detta. Ska bli skoj! Alltid kul att lära sig nya saker!

Idag så har det gått relativt smärtfritt på jobbet, har flytit på rätt bra. Har vart lite besök från huvudkontoret. Och det är ju trevligt att de kommer och ser hur det är.

Blev iof lite irriterad där ett tag på att det finns ett par stycken på jobbet som snackas så jävla mycket skit. Bara för att man sitter och pratar med en människa så betyder det inte att man smörar. Men jag tycker inte att det är konstigt att man kan små prata lite med personer som sitter bredvid en. Men tydligen så räknas det som att man smörar enligt vissa. Men kan ju vara så att det finns folk som bara är avundsjuka. Vad vet jag, och nu tänker jag inte lägga mer tid på det heller.

Nu sitter jag och väntar på fröken Källman som skall komma hit och äta. Har lagat lite spagetti och köttfärssås. Marie är inte hemma ikväll och det är så tråkigt att äta själv så då tyckte jag att jag kunde bjuda in henne. Så hon kommer väl snart för nu börjar jag bli hungrig.

Efter man fått i sig maten blir det tv kväll!

Inga kommentarer: