tisdag 14 oktober 2008

En månad med utbildningar...

Känns som det bara är en massa möten och utbildningar denna månad.
Igår var det styrelsemöte för Folkets Hus i Ytterhogdal som jag var med på.
Imorgon kväll drar jag och Jörgen till Sundsvall för utbildning som skyddsombud. Skall vara där tills på fredag. Två dagar av att nöta lagar och annat. Ska faktiskt bli intressant. Sen får vi hyrbil och bo på hotell också! Och det är ju aldrig fel! Och Jörgen, du ska inte vara rädd, jag ska inte smita in på ditt hotell rum ;)
Den 22 är det ergonomiutbildning här på jobbet som vi ska gå. 24 är det uppföljning av utbildningen från Sundsvall, men denna gång kommer Sundsvall till Sveg.
Slutligen är jag tjänstledig den 31. Är mycket nu!
Plus att jag skall på kryssning den 25e. Så det är mycket nu!

2 kommentarer:

Erik sa...

Och var det inte nån 25 års fest snart också? :)

Mina Bravader sa...

Japp det är det! Har bara inte bestämt när! Den helgen jag fyller år är det så mycket och sen är det ju forum...så tredje helgen kanske...