onsdag 22 oktober 2008

Mat problem!

Nu har över halva veckan gått. Skönt!
Mellan 09-12 idag hade jag föreläning/utbildning i ergonomi. Var en kvinna från Ljusnanhälsan på jobbet och pratade. Så nu har jag lärt mig hur jag skall sitta och inte sitta för att rygg och axlar skall orka en hel dag på jobbet. Fick iaf lära mig att det fanns en massa inställnngar på stolen som jag inte visste om. Så nu har jag bytt stol och sitter faktiskt mer bekvämt.
Jag fick även pröva nån elektron grej som mäter spånningen i axlar. Var små plattor som fästes på min rygg, kan ju säga att jag hade svårt att hitta en ställning där mina muskler var i tillräckligt bra läge. Är väldigt överspänd. Men det var ju inte direkt någon nyhet för mig ochj min omgivning.
Andra halvan av arbetsdagen har väl flutit på rätt bra. Har faktiskt ganska mycket att göra!

Sitter och försöker komma på vad jag ska äta, men kommer inte på något. Jag glömde ju ta upp mat ur frysen så jag vet inte. Men något ska jag väl hitta på. Har ju iaf mat så jag klarar mig, bara fantasin som har satt sig på tvären.

Måste ju fixa allt så jag är klar till Greys sen ikväll. Igår när jag kollade på hemmafruarna så hoppade de ju 5 år framåt, var ju intressant. En fru hade fått två barn, en hade bytt man....ja det kan ju hända mycket i serier.

Nä dags att rota runt i kylen ;)

Inga kommentarer: