söndag 5 oktober 2008

Då har man piggnat till efter team festen igår. Vi träffades hos Denice först och drack några glas, sen var det till att gå på Sykes till 15 tiden då bussen skulle ta oss till Ljusdal. Var en händelserik resa. Var ju någon som blev lite full och somnade sött ;) Det var mycket prat och skratt oxå.
Väl framma i Ljusdal så började min grupp med att äta, det serverades taco buffe, var väl si så där. Efter 4 års arbete på en tacobar så vet jag inte om jag uppskattar tacos som man kanske gjorde förr. Efter maten så var det dags att Bowla. På vår bana var det Jag, Denice, Erling och Buss Ove. Det gick riktigt bra för mig, fast det vart ett par värdelösa klot som gick iväg också. Men jag slutade iaf som 2a av de 30-40 st som var med. Så jag vann ett fint bluetooth headset WEP 180. Ett Samsung såklart. Det var ett bra pris tycker jag. Vid halv tio så gick bussen från Ljusdal hem. Det var en ännu mer händelserik bussresa, man skulle ha haft en kamera alltså. Det var hångel, spya, ännu mer hångel och väldigt mycket prat hit och dit. Men det var rätt kul att titta på faktiskt ;) Jag är lättroad jag.
Vi kom väl hem till sveg vid 23.30 så då följde jag och Denice hem till Tor på efterfest. Var lite folk som hamnade där. Vilket var trevligt. Men vid ett tiden gick vi hem då Denice barnvakt ville hem å sova. Väl hemma så kunde jag inte sova. Låg och läste en stund men somnade sen. Vaknade väl vid nio tiden. Kom ut till Marie ett bra tag senare. Och så frågar hon - Vem är det som sover hos dig inatt. Ja, det är ingen sa jag. Då sa hon Men det står ju herr skor i hallen. Ja men det är ju Andrés bowling skor sa jag. Jag hade de i min väska men kastade ur dem i natt. Hahah, hon hade ju redan hunnit blanda in Murran som blandat in Fahlan. De trodde det var Basti som var här...HAHAHAHA. Men tji fick de. Jag sov ENASAM!! Och det ska jag fortsätta göra.

Har pratat med Markus idag. Han får mig alltid så glad, och vi har alltid mycket att prata om! Han är ju en perfekt kille igentligen. Men tyvärr så har vi ju inte lyckats fått till det ;) Men vi är vänner och det hoppas jag att vi kan vara i fortsättningen oxå!
Som sagt han får mig glad, men han kan verkligen få mig arg oxå. Men det vet han ju och han tycker om att jävlas med mig. Och jag har lärt mig det nu så jag blir inte lika arg längre. Och det är ju tur det!

Inga kommentarer: