torsdag 30 oktober 2008

Har vart en trött dag idag. Var segt att kliva upp och när Jessica hämtade upp mig i morse så var jag som vanligt inte klar. Förstår inte vad det är som gör mig så trött.
Dagen på jobbet var seg och det gick trögt, men jag har fått mycket gjort ändå.

Hade kompat den sista timman så kl 16 var det dags att bege sig till systembolaget, där jag ska lära mig att jobba lite. Ska även jobba imorgon, då ska jag jobba hela dagen. Hoppas på att kunna få hoppa in på lördagar ibland.

När jag kom hem så hade Håkan kommit. Han hade börjat fixa mat! Kycklingen stod i ugnen och det var bara att fixa potatisen och såsen. Det var riktigt gott. Är lyx att ha mat fixad när man kommer hem från jobbet. Man skulle ha någon hemma som fixade sådant när man kom hem från jobbet.
Jag å Håkan har suttit och pratat i soffan, kollat lite bilder, kollat på tv och pratat. Vi har nog massa att prata om! Så otroligt kul att träffa honom.
Nu har han gått och jag har bäddat ner mig i soffan. Är så fruktansvärt trött. Kommer att sova gott inatt. Ska ju inte upp förrän kl 08.30 imorgon. Så skönt med att få sova länge.

Imorgon när allt jobb är klart så ska jag handla till smörgåstårta på lördag samt att jag skall hem och städa. Och nu måste det städas riktigt. Det ska lukta rengöringsmedel av allt ;)

Nä nu ska jag lägga mig ner i soffan igen!

Inga kommentarer: