lördag 1 november 2008

Grattis till mig!

Nu har man kommit till denna åldersgräns när allt bara går utför. Nu är man inte någon ungdom, men inte vuxen heller tror ja...nu är man mitt i mellan och allt går utför. Det är nu man ska börja bilda familj och stadga sig...men ja vi får ju se hur det blir med den saken.

När klockan var 00.00 så sjöng Marie och Micke för mig, medans Lars var tråkig och pratade i telefon. Har ju vart nere hos grannarna på karioke kväll och dansbandskväll. Men jag fick lyssna på lite Enhärjarna och Hel oxå! Så då blev jag nöjd, men det var jag ändå. Förrutom när Micka skulle envisas med Jackson five. De var ju mindre bra musik,,,,huvva..
Sedan gick telefonen varm med SMS från Gaspode, Miss smirnoff, Lillan och Rybba. Måste passa på att skriva ett STORT GRATTIS till Rybba på 30 årsdagen.
Det är fan inte långt kvar tills jag själv är där...

Kl 10 kommer mamma och pappa och skall hjälpa till med att inhandla lite saker till smörgåstårtan jag ska ha och bjuda på, samt att jag skall åka å köpa massa kakor och sådant att bjuda på, samt glass. Har bjudit hit lite folk på fika, så man får ju se om det dyker upp någon. Så det är bara att dyka upp efter 14 mina vänner!

Har även jobbat lite extra på systembolaget idag. Det gick bra! Var faktiskt väldigt kul! Hoppas att jag får jobba där några lördagar! Skulle vara jävligt kul! Gillade det verkligen! Tack AmE för den goda introduktionen jag fick, jag har ju lärt mig massor nu!

Nä dags att sova ett par timmar innan folket kommer!

Inga kommentarer: