torsdag 6 november 2008

Min kamera!


Jag har nu fått min kamera efter 2 veckors väntan! Så nu skall det tas kort i helgen! Måste bara gå på foto och fritid och köpa ett minneskort så blir allt bra.
Ikväll har jag besök av mor och far som jag tänkte bjuda på middag. De har vart och hjälpt mig med min lyx bil som har dött på parkeringen vid jobbet. Så nu hoppas jag att de fått liv i pärlan =) Sen ska de få äran att skjutsa mig på dollar innan de får belöningen i form av mat!
Imorgon bitti skall jag till läkaren för mina utslag, hoppas nu att jag kan få en salva så det slutar att klia. Men som vanligt på HC här i Sveg så får man väl sämra hjälp än hos vetrinären. Man kanske skall börja boka tid där istället, det kan ju inte bli sämmre.
Nä dags att ta sista rycket på jobbet nu, har vart en hektisk dag med sjukt mycket att göra.
Jo en sista dag innan jag slutar skriva, min super snygga syster är med i Härjedalens lucia, så rösta på nr 7. Madelene! Hoppas hon vinner.

Inga kommentarer: