söndag 23 november 2008

Känslan jag hade när jag vaknade i fredags har jag inte haft på flera år tror jag, om jag ens har haft det någongång. Jag ville verkligen inte kliva upp ur sängen. Det var så skönt att ligga där och jag önskade att jag också skulle få ligga kvar, men nej det var att slita sig upp och åka till jobbet. Men jag fick ju hem å vila lite på lunchen, det var också väldigt härligt.
Kvällen blev det lite mys med Jessica och Denice, blev pizza och cola och en lugn kväll med en massa snack och skratt. Även Björn kom över. Var en relativt tidig kväll då jag kulle jobba lördag.
Lördag morgon så ringde klockan vid 08.00 var rätt trött men det var ju bara att kliva upp och gå till jobbet vid halv tio. Jobbade från 09.50 till 14.50 sen gick jag å AM på kondis och åt lite mat. Var riktigt trevligt. För det händer ju inte så ofta att hon och jag gör sådant. Så det hoppas jag vi gör om.
På lördag kväll gick jag hem till Tömek på lite vin....var meningen att vi skulle ta något glas bara, men efter ett tag så gick vi till knuten, tog en cider och sen hem till henne igen med lite mer folk. Var faktiskt rätt trevligt. Zanna var oxå där så jag gjorde sällskap med henne hem vid 02 tiden. Då blev det hem till min tomma säng...
Idag söndag så har det inte hunnit hänt så mycke. Meningen är att jag ska städa en massa. Mamma kommer hit sen vid 16-17 tiden och hjälper mig att byta gardiner. Så slipper jag slå ihjäl mig när jag skall balansera själv på stolar...
Så när han kommer hit å hälsar på mig, vilket jag hoppas att han gör på söndag så är det julfint här! Tänker faktiskt på honom väldigt mycket. Jag börjar känna mig förälskad faktiskt, så nu är det bara att hoppas att detta kommer att gå vägen! Den som lever får se!

Jo en sak till.....Provsvaren har kommit nu....En mening i brevet löd:
Lätt förhöjda levervärden, detta kan bero på alkohol eller medicinering, gäller detta dig?

Ja, men det var väl jag som gjorde provet? Hallå.... Men iaf så lär det vara alla abletter jag stoppar i mig, alvedon, dikoflenack eller vad de nu heter och Ipren för min jävla rygg, men hur som helst så skall jag göra nya prover om en månad! Bara hoppas att levern inte skrumpnat innan dess. Men jag ska inte ta en enda tablett innan dess så ska jag se hur det blir med ryggen.
NU låter det som jag är värsta piller knaparen, men så är det inte, jag tar bara alvedon ibland för min rygg...alltså inte onormalt mycket men det är ju inte bra att äta så som jag gör heller...aja...

Inga kommentarer: