torsdag 13 november 2008

Promenad

Nu har jag precis kommit hem från en promenad med Marie, Frida, Lars, Micke och John. Blev den vanliga svängen runt Ulvkälla. Är faktiskt skönt att grabbarna har två hundar som måste rastas. Ska försöka få dem att ta med mig ut på kvällarna nu!
Promenaden idag gick kanske lite väl långsamt, tog närmare 1,5 timmar och det var inte särskillt varmt heller, men jag hade mina täckbyxor så det var rätt ok än då!

Jag har skrivit klart min LEAP ansökan idag oxå! Var ett svårt jobb, men det har väl gått hyfsat, jag är ju inte sådär jätte bra på engelska, så att skriva massa text var inte det lättaste, men jag tycker att det har gått ganska så bra ändå. Jag ska lämna in ansökan imorgon!
Imorgon skall jag även på intervju angående SV tjänsten jag har sökt, hoppas att den går bra då!

Nä nu ska jag ta och lägga mig i sängen så jag får nästan 6,5 timmars sömn. Jag kan behöva vara hyffsat pigg imorgon!

Sov så gott!

Inga kommentarer: