torsdag 6 november 2008

Då har mamma och pappa vart här en stund. De hann inte äta middag här då de var tvugna att åka hem till vovven. Men vi ska ta det en annan kväll. Men jag fick köpa dem en burgare på centrum iaf. Nu har jag fått hem bilen och även cykeln är fixad. Hade ju tappat bort cykelnyckeln så nu har pappa knippsat låset och jag har fått ett nytt lås. Tack för det!!

Efter att de åkt hem var det dags att tvätta, är nu inne på min tredje maskin. Har igentligen mer att tvätta, men det orkar jag inte ta nu. Tydligen så har ju vår torktumlare pajjat, något med luckan. Så imorgon så måste jag ringa till hyresvärden. Så då kan man ju passa på att ta upp det med varmvattnet oxå. Fan det är mycket man skall göra. Och sen är det massa på jobbet imorgon. Har vart väldigt mycket idag oxå! Så jag hoppas att det flyter på hyffsat imorgon! Men det tror jag nog. Har ju fått låna Marie till GRMS nu! De är ju borta på HK så jag får alla samtal och alla mail lådor, så det är tur att jag får hjälp!

Ikväll kommer Barne hit på lite kvällsfika, så nu måste jag hålla mig vaken ikväll! Men det ska jag nog klara!

Inga kommentarer: